Пошуковий запит: (<.>A=Самохвал О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Самохвал О. О. Віртуальна екскурсія як інноваційний метод лінгвокраїнознавчої підготовки майбутніх фахівців туристичної сфери [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал, Н. В. Войнаровська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 33. - С. 312-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_33_98
|
2. |
Самохвал О. Формування професійних якостей майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності засобами іншомовної комунікації [Електронний ресурс] / О. Самохвал // Молодь і ринок. - 2012. - № 2. - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_2_29 Проаналізовано сучасні наукові підходи щодо тлумачення понять "професійна компетентність" і "професійні якості", запропоновано визначення поняття "професійно важливі якості". Уперше розроблено модель, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх менеджерів митної служби у процесі фахової підготовки. Встановлено критерії, показники та рівні сформованості професійних якостей майбутніх менеджерів митної служби. Розглянуто основні завдання професійної діяльності працівників митної служби України. Розроблено методичні рекомендації та навчальні матеріали для викладчів і студентів ВНЗ щодо формування професійних якостей майбутніх спеціалістів митної служби у процесі професійної підготовки.Виділено та проаналізовано методи та прийоми формування професійних якостей майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності засобами іншомовної комунікації. Наведено статистичні дані, які вказують на стійку тенденцію до стабілізації самооцінки, зниження особистісної тривожності, проявів агресивності, домінування, розширення можливостей використання стилів індивідуального реагування в конфліктних ситуаціях, зростання комунікативної та організаторської активності студентів, посилення значущості іноземної мови у професійному становленні, зростання прагнення до самовдосконалення.
|
3. |
Самохвал О. О. Особливості використання комунікативного тренінгу в процесі іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців туристичної сфери [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал, Г. В. Черній // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 56. - С. 273-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_56_100
|
4. |
Самохвал О. О. Модульно-компетентнісний підхід до іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал, Н. В. Войнаровська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 41. - С. 259-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_41_62
|
5. |
Самохвал О. О. Теоретичні основи змісту професійної підготовки майбутніх фахівців туристичної галузі у ВНЗ України [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал // Молодий вчений. - 2016. - № 11. - С. 497-501. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_11_117
|
6. |
Самохвал О. Особливості формування та реалізації державного управління професійною освітою майбутніх фахівців туристичної галузі у Люксембурзі [Електронний ресурс] / О. Самохвал // Освітологія. - 2017. - № 6. - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2017_6_30
|
7. |
Самохвал О. О. Інституційні засади формування механізму державного регулювання туристичної галузі Австрії [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2018. - № 7. - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2018_7_10
|
8. |
Самохвал О. Туристична освіта університетського рівня в німецькомовних країнах Західної Європи: історична ретроспектива та сучасний стан [Електронний ресурс] / О. Самохвал. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2018. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2018_3_14
|
9. |
Самохвал О. О. Тенденції розвитку туристичної освіти в Швейцарії: історичний огляд та сучасні реалії [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал // Молодий вчений. - 2018. - № 9(1). - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_9(1)__19 Розглянуто теоретико-методологічні засади розвитку систем неперервної туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи, проаналізовано їх становлення та розвиток. Визначено специфічні внутрішні національні, зовнішні загальноєвропейські та світові чинники, що зумовили формування концепції туристичної освіти в цих країнах. Досліджено особливості формування концепції неперервної туристичної освіти в Німеччині, Австрії, Швейцарії, Люксембургу та Ліхтенштейну в умовах закономірного структурування, функціонування, еволюції туристичної освіти на основі цілісного аналізу педагогічних, політичних та економічних процесів. Обґрунтовано періодизацію становлення та розвитку неперервної туристичної освіти в європейських країнах, яка охоплює три основних етапи (формуючий, організаційний, новітній). Сформульовано напрями імплементації досвіду професійної підготовки майбутніх фахівців туристичної галузі у ЗВО німецькомовних країн Західної Європи в систему туристичної освіти України.
|
10. |
Самохвал О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи [Електронний ресурс] / О. Самохвал // Освітологія. - 2018. - № 7. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2018_7_10
|
11. |
Самохвал О. О. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців в межах національної освітньої системи Князівства Ліхтенштейн [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2018. - Вип. 1. - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2018_1_69
|
12. |
Самохвал О. О. Науково-прикладні основи професійної освіти туристичної сфери в навчальних закладах великого герцогства Люксембург [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 51. - С. 184-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_51_46
|
13. |
Самохвал О. Можливості реалізації основоположень дуальної професійної підготовки майбутніх фахівців сфери туризму Німеччини у вищих навчальних закладах України [Електронний ресурс] / О. Самохвал // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 19(2). - С. 218-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_19(2)__38
|
14. |
Войнаровська Н. Особливості іншомовної білінгвальної підготовки фахівців туристичної та готельної галузі (викладання німецької на базі англійської) [Електронний ресурс] / Н. Войнаровська, О. Самохвал // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 310-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_26(2)__56
|
15. |
Самохвал О. О. Загальні закономірності підготовки фахівців у закладах туристичної освіти німецькомовних країн Західної Європи [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал, Н. В. Войнаровська // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2019. - № 2. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2019_2_8
|
16. |
Самохвал О. О. Інтернаціоналізація вищої професійної освіти Німеччини в умовах полікультурного європейського простору [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2020. - № 62. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2020_62_30
|
17. |
Самохвал О. О. Тенденції розвитку професійної освіти в німеччині [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2020. - Вип. 58. - С. 203-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2020_58_27
|